تازه های سایت, مصاحبه با خبرگزاری ها تاریخ ارسال : 2016/04/11

مدیر انجمن دوستداران و پژوهشگران شهرستان دزفول از اجرای طرح راهنمای گردشگری دزفول در ایام نوروز ۹۵  توسط اعضای این انجمن خبر داد.
محمد آذرکیش در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: شهرستان دزفول جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار زیادی دارد که همین امر موجب شده تا سالانه در ایام نوروز این شهرستان پذیرای خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.

وی افزود: با این وجود اما نبود راهنمای متخصص موجب شده بود تا این گردشگران با حضور در دزفول تنها به اطلاعات محدودی در خصوص تاریخ، مکان های گردشگری و میراث این شهر دست یابند.

kart_rahnama_norooz95_dezful

مدیر انجمن دوستداران و پژوهشگران شهرستان دزفول بابیان اینکه این انجمن از زمان آغاز به کار خود تاکنون توانسته تعداد زیادی از نخبگان، هنرمندان و فعالان حوزه های مختلف شهرستان را به خود جذب کند، عنوان کرد: در نوروز سال گذشته این انجمن به صورت خودجوش ایده ای نو را اجرا کرد به این صورت که اکثر  اعضای انجمن در تمام روزهای نوروز در موزه مردم شناسی دزفول ( حمام کرناسیون) حضور یافته و در دونوبت صبح و عصر به راهنمایی گردشگران حاضر در این مکان تاریخی می پرداختند که دراین طرح  با استقبال ویژه ای ازسوی مسافران نوروزی روبه رو شدیم.

آذرکیش هدف از این ایده را راهنمائی صحیح و اصولی گردشگران برشمرد و گفت: اکنون نیز تصمیم گرفتیم تا در تمام ایام نوروز ۹۵  با حضور در سه مکان موزه مردم شناسی ( حمام کرناسیون) ، خانه تاریخی “تیزنو” و غرفه گردشگری ” از من بپرس” واقع در پارک ساحلی به صورت ویژه و اختصاصی تر به راهنمایی مسافران نوروزی در دو نوبت صبح و عصر بپردازیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر اعضای انجمن به سایرعلاقه مندان و عموم نیز فراخوان این طرح راهنمای گردشگری ارائه شد، تصریح کرد: خوشبختانه در طی این مدت افراد علاقه مند بسیاری با حضور در دفتر انجمن اقدام به ثبت نام برای حضور در این طرح راهنمای گردشگری کردند ضمن اینکه ما نیز برای این افراد و هم برای اعضای انجمن کلاس های آموزشی ویژه ای را در راستای افزایش اطلاعات و آگاهی های آنها برگزار کردیم تابتوانند به صورت جامع پاسخگوی تمام سوالات مسافران نوروزی درمورد دزفول باشند.

مدیر انجمن دوستداران و پژوهشگران شهرستان دزفول همچنین بااشاره به اینکه راهنمایان گردشگری این انجمن در هنگام حضور در خانه تیزنو با اعضای دفتر نمایندگی یونسکو در این طرح همکاری می کنند، افزود: انجمن دز پارس ( دوستداران و پژوهشگران شهرستان دزفول)  همواره تلاش کرده تا از طریق تعامل با سایرنهادهای فرهنگی شهرستان از جمله دفتر نمایندگی یونسکو، شهرداری و سایرانجمن های مردمی شهر همانند انجمن محیط زیست سفیران بانگ زمین، همدلی و مشارکت های خوبی را در سطح شهر ایجاد کند.

آذرکیش در ادامه از چاپ ۶ هزار نقشه راهنمای گردشگری دزفول توسط این انجمن و با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد و گفت: این نقشه ها توسط اعضای انجمن در سه مکان خانه تاریخی تیزنو، غرفه ” از من بپرس” و موزه مردم شناسی دزفول  که مکان های تعیین شده انجمن برای حضور راهنمایان گردشگری هستند بین مسافران توزیع خواهند شد.

لینک های مرتبط:, , , , , , ,

« « روستای نورآباد دزفول؛ جلوه هایی زیبا از طبیعت و تاریخ   |   بازدید هیات آلمانی از دزفول » »

ارسال نظر

نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن و پیام شما:

 
:: شعر باران برای چه می بارد

:: شعر خنده های تکراری

:: شعر حضور شاعرانه

:: شعر بازمانده

:: شعر شمع امید

:: باغچه ی دل

:: شعر بهانه ی بهار

:: شعر نوروزی من

شهروندان آگاه؛ کلید حل مسائل بافت تاریخی دزفول
مصاحبه با خبرگزاری مهر در خصوص جشنواره صد روز با رود دز دزفول
کتابخانه، دانشگاه و بیمارستان بین المللی جندی شاپور دزفول راه اندازی شوند
کمپین نوروز پاک، چالشی برای حفظ طبیعت دزفول
آذرکیش : هویت قدیمی ترین پل استوار جهان در دزفول باید حفظ شود
آبشار شوی دزفول؛ بزرگترین آبشار چشمه ای
طبیعت زیبای دزفول در کنار آبشار دژ محمد علی خان
گردشی در خانه های دزفول که بوی تاریخ می دهند
پرونده ثبت جهانی دزفول در انتظار توجهی ملی
آذرکیش : اولین جشنواره زمستانی مرکبات دزفول برگزار شد
کاسه سفالی چغابنوت دزفول با قدمت ۸۷۰۰ سال
شعر باران برای چه می بارد
آبشار شوی دزفول؛ بزرگترین آبشار چشمه ای
طبیعت زیبای دزفول در کنار آبشار دژ محمد علی خان
خانه قلقچی دزفول ؛ شگفت انگیزترین خانه دست کند دزفول
باغ جهان نمای شیراز
طراحی گرافیکی عملکرد دهیاری شهرک زراعی دزفول
طراحی کاتالوگ چغامیش دزفول
طراحی پوستر ، برشور و دعوتنامه سمینار دزفول و لهستان
طراحی پوستر مذهبی ویژه ایام محرم
طرح گرافیکی مذهبی شب های قدر و شهادت امام علی
 

استفاده از عکسها، طرح ها و مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است

Design by : Azarkish.com